Forum Elita Poje tj Doskonalych  XD Strona G│ˇwna

 ;D

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:54, 10 Kwi 2014    Temat postu: ;D

Do recklesss
[link widoczny dla zalogowanych]
faktycznie niezbyt duzo trzeba bylo z nimi robic - ciekawe jak bedzie w nastepnych odcinkach. p.s.
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťle, ┼╝e bardzo nie zgrzeszy┼éa┼Ť urozmaicaj─ůc sobie menu jajeczkiem z kromk─ů wasa, 3 ma┼éymi jab┼ékami i 2 kiwi jednak to mo┼╝e niestety troszeczk─Ö zmniejszy─ç rezultaty..
ehh ja te┼╝ bym chcia┼éa mie─ç wi─Öcej cierpliwo┼Ťci a niestety miewam cz─Ösciej chwile zw─ůtpienia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co za┼Ť do k┼éopot├│w z aplikacj─ů leku Gynalgi - to prawda ┼╝e nie powinno si─Ö go przed aplikacj─ů smarowa─ç kremami przeciwgrzybiczymi. [link widoczny dla zalogowanych] Ale tak w og├│le ja zawsze mam podwy┼╝szone ci┼Ťnienie i czuj─Ö si─Ö z tym dobrz., taki m├│j urok.
Myslalam ze sie zerzygam tak szczerze. brawo Rozjarana, jestem pod wra┼╝eniem, ┼Ťwietnie podsumowa┼éa┼Ť te cnotki niewydymki. Ja widzialam po sobie ze jak zwiekszylam proporcje spozywanego tluszczu a zmniejszylam ilosc bialka to waga ruszyla w dol ponownie na stronie mozna pobrac wtyczke Ale jak przeczytalam ile z nas to ma, to sie uspokoilam. [link widoczny dla zalogowanych]
No c├│┼╝ mog─Ö powiedzie─ç po tych dw├│ch tygodniach ─çwicze┼ä.... M─Ö┼╝czy┼║ni-ginekolodzy pono─ç generalnie znacznie delikatniejsi od kobiet s─ů Ju┼╝ nawet nie z powodu tego by s┼éo┼äce nie poparzy┼éo, nie jestem w stanie pokaza─ç blizn. Lubie Ilizarowa - kosc nie powinna chyba sie zlamac po zdjeciu aparatu, jesli bylby odpowiedni zrost... - ja si─Ö jako┼Ť wcze┼Ťnie zainteresowa┼éem psychologi─ů, to od zawsze wykazywa┼éem zap─Ödy pozytwno-nastawieniowe, to jako┼Ť tak mo┼╝e by┼éo mi l┼╝ej, bo nie potrafi┼éem si─Ö za bardzo do┼éowa─ç, bardziej analizowa┼éem, szuka┼éem przyczyn, ale mog─Ö powiedzie─ç, ┼╝e pami─Ötam jak maj─ůc ju┼╝ na┼Ťcie lat - z 17 ... Zapraszam do wsp├│lnej dyskusji Pozdrawiam serdecznie i ┼╝ycz─Ö mniej ci┼Ťnie┼ä w Nowym Roku
I tak ju┼╝ by┼éy przy mnie ze 4 dziewczyny z liceum medycznego , w ramach praktyk mia┼éy obejrze─ç m├│j por├│d , wi─Öc zapragn─Ö┼éam troch─Ö prywatno┼Ťci .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]

Julii, a wlasnie ze masz nam marudzic.
[link widoczny dla zalogowanych]
W nocy nie moglam spac wszytko mnie swedzialo , nie chcialam tego drapac zeby nie zostaly mi blizny....bylo to okropne. Mam koleżankę,która brała Bromergon i jak tylko zauwazyła brak okresu,odstawiła.Dziecko urodziło się zdrowe.
Z moim facetem mieszkamy na obrze┼╝ach miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
W pracy pewnie d┼éugo przebywasz w jednej pozycji, trzeba wi─Öcej sie rusza─ç fizycznie tupu bieganie, ─çwiczenia rozci─ůgaj─ůce gimnastyka wystarczy kilka minut dziennie rano a w nocy nie spa─ç cza┼éy czas w jednej pozycji.
[link widoczny dla zalogowanych]
do z czarnym nickiem
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym mozesz jeszcze sprobowac jakis srodkow pobudzaj─ůcych.
zreszta moze w ko┼äcu przyjdzie ciep┼éo.. Miareczko - podnios┼éa┼Ť mnie na duchu . [link widoczny dla zalogowanych] dukt=2247 mialam wycinane u chirurga i to nie raz i od kilku lat juz nie wrastaja niestety nie wiem, u mnie tak nie by┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Wieterka-jak si─Ö czujesz Kidy masz termin porodu,o ile ju┼╝ nie jest po terminie;D Pozdrowionka i gratulacje Jak mam swierze zaraz po myciu to chodze w rozpuszczonych i tylko podpinam te z przodu do tylu (tak zebym nie miala przedzialka) lub kepke wlosow daje na bok. Zastosuj─Ö si─Ö do Twoich wskaz├│wek. Ja pozna┼éam Turka w Holandii.on mieszka tam od kilkunastu lat. Ja tez kiedys myslalm, ze moj los do smierci bedzie taki pokickany a tu prosze, WSZYSTKO sie odwrocilo. Ja uwa┼╝am, ┼╝e je┼Ťli chodzi o usuwanie blizn to laser frakcyjny jest bardzo dobrym rozwi─ůzaniem. Co radzicie
Potem by┼é na┼éo┼╝ony krem na jakie┼Ť 20 min i do widzenia.
I wk┼éadaj─ů psu palec w nos Ogona nasz pies nie ma, wi─Öc nie pokazuj─ů, ale jakie zdziwienie by┼éo, kiedy do kogo┼Ť poszli┼Ťmy a tam pies z ogonem!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zwyczajnie pobolewa mnie brzuch, mam wrazliwe piersi itp, tylko jako┼Ť napi─Öcie przedmiesi─ůczkowe si─Ö nie pojawi┼éo.Jutro zrobie test to pewnie si─Ö przekonam.
[link widoczny dla zalogowanych]
sacharyna Dziewczyny!!
od włożenia - 2-5 minut
Ja biore juz Bromergon drugi dzien i nic !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to bardzo przykre
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym jestem pewien, że w tym wieku lekarz nie zgodziłby się na przeprowadzenie u Ciebie takiej operacji. [link widoczny dla zalogowanych] ale na boga po co prostowac wlosy?
Bardzo potrzebuj─Ö wpsarcia psychicznego, do┼Ť─ç mam wszystkich naukowych przera┼╝aj─ůcych artuku┼é├│w i pocieszania znajomych w stylumo┼╝e nie b─Ödzie a┼╝ tak ┼║le. asics22 czy bekanie takie jakbyscie sie gazowanego duuuzo napily(wiem ze to glupie)ma jakikolwiek zwiazek z ciaza????wczesniej mi sie tak nie dzialo... kesya ksi─ů┼╝kowo w okresie g┼éod├│wki ok 25 mimut I cos mi sie zdaje, ┼╝e b─Ödzie tak jako┼Ť...no wiecie...dr─Ötwo? [link widoczny dla zalogowanych]
-Forevermore (przygn─Öbiaj─ůce, ale panny Ci─Ö za to pokochaj─ů) i dla tego w wielkiej brytani moze byc wojna domowa A teraz zaczynam my┼Ťle─ç, ┼╝e ten b├│l jakby od nerki to promieniowanie od tej torbieli. Rok temu by┼éam na 10 dniowej. ja mam duze piersi ladny nos ale gruby brzuch ..przydalo by sie odessanko..ale ful kasy nie mam ..lipa!! hej, wlasnie jestem tydzien po operacji i jutro sciagam szwy dzi─Öki a da si─Ö takie cudo upolowac albo chocia┼╝ przymierzy─ç w sklepie jakim┼Ť i zeby 200 z┼é nie kosztowa┼éo?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No i teraz co┼Ť dla aspirance - ┼╝eby mie─ç fajn─ů sylwetk─Ö, trzeba du┼╝o je┼Ť─ç ...
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťla┼éam, ┼╝e b─Ödzie mi ci─Ö┼╝ko, tymczasem to by┼éo tak absolutnie przyjemne mimo ┼╝e nic a nic nie uszczkn─Ö┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w sumie jak po nim i tak nie chudne to po cholere [link widoczny dla zalogowanych] Ten okres oczyszczania ,o ktorym pisalam prawidlowo powinien byc zrobiony zanim sie zacznie glodowke.
Hmmm moje kole┼╝anki maja kolczyk w p─Öpku i niekt├│re zrobi┼éy sobie same ale nie wysz┼éo im to na dobre ale inne nie mialy az tak duzego problemu r├│┼╝nie bywa hmmm moja bratowa zrobila sb kolczyk u kosmetyczki pistoletem i dobrze jej sie zagoi┼éo ale samemu zrobic to troche ryzyko hmmm w studiu tatua┼╝u najlepiej zrobic a o tych niby tipsach nie slyszalam Ten program to ┼╝enada, jedna wielka reklama us┼éug dr Sankowskiego, Fort Piontek itd itp. Ja latalam juz za 40ÔéČ w obie strony (co ciekawe, na swieta bozego narodzenia w zeszlym roku udalo mi sie takie sliczne bileciki zamowic- to byl lot-palermo-stuttgart) ale lecialam tez i za 180ÔéČ- ale to byla chyba maksymalna kwota, jaka chyba dotychczas zaplacilam- palermo-berlin. ka┼╝dy winny si─Ö t┼éumaczy .....dzio┼észka Jedank po kilku miesiacach nadal r├│s┼é czarny i lecia┼éa czasami z niego krew, zacz─Ö┼éam w kwietniu robi─ç ok┼éady z zi├│┼é szwedzkich, codziennie przez jakies 1.5 tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzie┼ä 2- czuj─Ö si─Ö rewelacyjnie- wiem na pewno,┼╝e wytrwam.Pa dobre i to za tak ma┼ée pieni─ůdze - tylko 4 tys. Jestem tutaj nowa i postanowi┼éam si─Ö z Wami podzieli─ç moimi 1. s┼éysza┼éam jak sama m├│wi┼éa o tym w wywiadzie biore 2 opakowanie syndi-35, to odpowiednik diane-35. Ej Aneeczka ja wiem co to za kawa┼éek sam go szuka┼éem ponad 4 lata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sp├│dnice s─ů dla facet├│w i spodnie .


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Elita Poje tj Doskonalych XD Strona G│ˇwna -> My i nasze zjebane mysli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin