Forum Elita Poje tj Doskonalych  XD Strona G│ˇwna

 Dla mnie to spory k┼éopot.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 12:16, 07 Kwi 2014    Temat postu: Dla mnie to spory k┼éopot.

Sama jestem prawie w jej (Korcz) wieku i lepiej wygladam
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éabym mie─ç jakie┼Ť fajne, ale te┼╝ i u┼╝yteczne funkcje, mog┼éaby┼Ť mi poda─ç firme i model?? Wg mnie te wszystkie suplementy diety, zio┼éa, herbatki to jeden wielki pic na wod─Ö, fotomonta┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale sie rozpisałam ale rozumiem cie jokoko ze z tesciowa ciezko zyc i z tad twoja chec wyrwania sie z\ macek potwora \ ale pamietaj tesciwa to nie rodzina [link widoczny dla zalogowanych] np .Oczyszczona,na zdrowko
Teraz jestem w 10 tygodniu i mam wszystkie mo┼╝liwe objawy, b├│l, podbrzusza na pocz─ůtku, b├│l piersi, md┼éo┼Ťci co rano, ci─ůgle chce mi si─Ö sika─ç.... mam 40 lat. Czyli je┼Ťli masz obroty 200 000 ty┼Ť to oko┼éo 10 000 ty┼Ť z czego musisz zap┼éacic pracownikom p─Ösj─Ö i zusy. Jak dobrze, ┼╝e mam w kom├│rce internet i zawsze w trudnej chwili b─Öd─Ö mog┼éa tutaj wej┼Ť─ç i poprosi─ç o wsparcie ludzie co o tym wszystkim sadzic ?pozdrawiam z gdyni [link widoczny dla zalogowanych]
co ja tu robie? Poza tym jest opuchni─Öta na oko┼éo tej jednej dziurki. tez mia┼éam ten zabieg wylecia┼éo kupe syfu ze mnie jakies grzyby ,ple┼Ťnie,li┼Ťcie,b┼éoto, patyki,glizdy,robaki r├│zne, nawet kawa┼éek jakiej┼Ť rurki i jakas stara szmata ,jeju ludzie p┼éukajcie sobie flaki bo to co tam mozna znale┼║─ç to gorzej jak w smietmiku [link widoczny dla zalogowanych] Spa┼éam po 9 godzin w ci─ůgu nocy, a dalej by┼éam ┼Ťpi─ůca. Stevia (w p┼éynie 0 w─Ögli), inne a w tym nawet ksylitol - 1 ┼éy┼╝eczka=1 g w─Ögli. Do Antymuslim...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja wlasnie zawzse wolalam te czarne charakterki
[link widoczny dla zalogowanych]
powiem tyle : Nie wiem juz co robic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W miej┼Ťcu gdzie mam usuni─Öty paznokie─ç ma si─Ö zrobi─ç strupek. [link widoczny dla zalogowanych] Muze sie Wam pochwalic:
Kole┼╝anka byla na kursie w Ambasadie urody nic specialnego.Pracuj─ů na Cosmobelle (MALO ZNANA) Zero pomyslu na zdobienia nauczyli j─ů jak z kropek zrobi─ç kwiatek.Ona byla na kursie z urz─Ödu pracy za 3200 . Mys┼éowice maj─ů ┼éadn─ů dokumentacj─Ö na Wilka, te wszystkie sms-y, kt├│re b─Öd─ů ┼Ťwietnym dowodem na rozprawie w sprawie mobbingu. Ja mia┼éam dzi┼Ť pisakowanie. Nie wiem czy to ci┼Ťnienie, czy co, ale serce bi┼éo mi jak oszala┼ée, chcia┼éo mi si─Ö wymiotowa─ç. przytylam juz 5 kg w ciagu miesiaca ..i tak jest wlasnie od 2 lat tyje 10 na zime chudne 10 na lato... [link widoczny dla zalogowanych]
Jejciu- ciesz─Ö sie strasznie razem z tob─ů!! czytam tak jak wyzej masowa┼ée┼Ť t─Ö blizn─Ö? Kasiu>> dzis doznwilem do 2 klinik i najbardziej czeg nielubie to tych starych pielegniarek ktore sama rozmowa ci zniechecaja do wszytskiego ;/ to tak w 1szej powiediznao mi zebym wyslal zdjecia sowjich blizn no chyba i lekarz je objerzy i steridzi co tzreba zastosowac w a 2giej stere babsko nawet niemia┼éo pojecia co to jest i ze u nich takie cos sie przerowadza ehh i wez takich trzymaj w klinice;/ mam w piatek dozwnic i rozmwiac z chirurgami i tak zorbie. Chyba wszyscy faceci lubia dochodzic w buzi - jednak trzeba mu dac do zrozumienia ze to lubisz, bo jakbym np. Co prawda by┼éo mi ci─Ö┼╝ko patrze─ç jak kto┼Ť inny je, ale skutecznie odstrasza┼éa mnie wizja koszmarnych nieprzyjemno┼Ťci, kt├│re nast─ůpi┼éy by p├│┼║niej. Tak masz przestac brac i zaraz po miesiaczce dokonczyc kuracje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zreszt─ů, jesli Tobie to b─Ödzie odpowiada─ç, nie pytaj nikogo i zr├│b jak uwa┼╝asz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzis moj drugi dzien i najgorszy chyba :/ Wyniki przychodz─ů za kilka dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B─Öd─Ö bardzo wdzi─Öczna za odpowied┼║ - dla mnie to CO┼Ü W RODZAJU MOTYWACJI, a chc─Ö zacz─ů─ç od jutra. [link widoczny dla zalogowanych] to Ona zn├│w z grubej rury .........
Po powrocie ze Stan├│w jej umiej─Ötno┼Ťci wokalne uleg┼éy pogorszeniu. nudzic sie bo szczera prawda [link widoczny dla zalogowanych] inki_extra_obcas_sliczne_hit_.html i powiem Wam ze ni hu hu nie nie lepiej.Jak wstaje to w kolanie Ja dosta┼éam Gynalgin na stan zapalny zwi─ůzany z jesiennym brakiem odporno┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o Brome wydal mi sie bardzo surowy i konkretny. Jakos nie moge usiedziec w domu, moze tez dlatego, ze nie mam tu zadnych znajomych, a jestem przyzwyczajona do tego, ze wokol mnie bylo zawsze duzo ludzi. Potwierdzam, znajoma by┼éa w Hair Lab na trychologii. W SCM nie czeka si─Ö d┼éugo bo to prywatna klinika. witam wszystkich, Badaniem potwierdzaj─ůcym diagnoz─Ö wst─Öpna jest badanie EMG - przewodnictwa nerwowego w obr─Öbie nerwu po┼Ťrodkowego na poziomie nadgarstka.Pomocnym mo┼╝e by─ç te┼╝ badanie USG kana┼éu nadgarstka. Pomalutku zbli┼╝am si─Ö do wagi dwucyfrowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Restylane to kwas hialuronowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Strasznie długo to trwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Magda...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wciskaj─ů ludziom ciemnot─Ö ze tak sie dzieje ale to gucio prawda. [link widoczny dla zalogowanych] Ale wchodz─ů coraz nowsze metody, wi─Öc b─Öd─Ö nadal pr├│bowa─ç.
Ja chodz─Ö juz bez kul d┼éugo, ale ostatnio posz┼éam kosi─ç traw─Ö i troszke si─Ö poszarpa┼éam z kosiark─ů i boli mnie od tygodnia kolano :/ nie mocno tylko tak jak staj─Ö na nim. To jest moje zdanie. Zastanawiam si─Ö czy, kt├│ras z was korzysta z odrzywek dla sportowc├│w (oczywi┼Ťcie tych na spalanie t┼éuszczu). Skraca─ç nie chc─Ö za bardzo, wola┼éabym wyd┼éu┼╝y─ç. Dr─Ötwienie, mrowienie r─ůk to cecha charakterystyczna dla grupy krwi B. [link widoczny dla zalogowanych]
Potem b─Ödziesz mia┼éa strasznie prze┼╝edzone , b─Ödzie wida─ç sk├│r─Ö g┼éowy , niekiedy ┼éyse placki . glupi jestes!!!!!!!!!!!!!! Joasiu - bardzo dzieuje za mi┼ée s┼éowo Mam mecz─ůc─ů ko┼äc├│wk─Ö tygodnia ale odezw─Ö si─Ö po poniedzia┼éku. nawet pierscionek juz masz powodzenia szczerze, mam nadzieje ze tobie sie uda Przeczyta┼éam oczywi┼Ťcie duuuu┼╝o post├│w i szczerze napisze, ┼╝e troch─Ö si─Ö boj─Ö... cena nie gra roli byleby byl godny zaufania.z gory dzieki za pomoc A ciekawa jestem ile moja kluseczka wa┼╝y ostatnio mia┼éa 2400 teraz pewnie o 1 kg jest ci─Ö┼╝sza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Elita Poje tj Doskonalych XD Strona G│ˇwna -> My i nasze zjebane mysli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin